יום הולדת ספורטיבי- כשאקשן וילדים נפגשים

יום הולדת ספורטיבי- כשאקשן וילדים נפגשים

עולם ימי ההולדת מלא באפשרויות, כל דבר שניתן לחלום עליו כבר הומצא.
מאבירים, פיות ושאר יצורי קסם ועד ליצנים, מתנפחים וכל השאר. הורים מיואשים מנסים כל שנה להמציא את הגלגל מחדש. ואנחנו שואלים, למה להמציא מחדש? למה לא לחזור לישן ולשדרג אותו!


יום הולדת שקולע (גם לסל)

יום הולדת ספורטיבי הינו פתרון מעולה המתאים לכולם. למה הכוונה? רוצים להזמין את כל  הכתה ולמצוא הפעלה שתדבר גם לבנים וגם לבנות? יום הולדת ספורטיבי מאפשר אירוע משותף ואפילו מגבש.
לא עוד אירועים נפרדים, עלויות כפולות , הפעלה ספורטיבית מוצאת את המכנה המשותף בין כל הילדים ומציעה מגוון של משחקים ותחרויות מותאמים. ובנוסף, הילד שלכם זוכה לחגוג עם כולם.

 

מנוסטלגיה לאטרקציה

יש משהו קסום בזיכרון הילדות , כל כך כייף להיזכר בגעגוע במשחקים ששחקנו פעם.
יום הולדת ספורטיבי עושה כבוד למשחקי הילדות ומחזיר אותם למודעות עם טאצ' מחודש.
כדור רגל עם בלונים, מסלול מכשולים משודרג, תופסת צבעים, סימני דרך, מרוץ שליחים זוגי  ועוד המון משחקים שכל מהותם היא לגרות את הדמיון, לפרק אנרגיה וליהנות- ולמשחק טוב אין באמת גיל.



עשו זאת בעצמכם

יתרון משמעותי בבחירת יום הולדת ספורטיבי הינו התקציב הנגיש.
כל מבוגר יכול להיכנס לנעלי המפעיל ומתוך כך להוזיל עלויות באופן משמעותי. אין צורך בשכירת מקום מיוחד, כל כר דשא יכול להתאים, ומבחינת אביזרים ההשקעה היא מועטה ובמרבית המקרים אפשר  להביא מהבית.
בהנחה ואתם אינכם ספורטאים גדולים, המפעילים בשוק גובים מחירים סבירים ואפשריים. כך למעשה יום הולדת ספורטיבי זו הפעלה שנותנת מעל ומעבר במחיר שפוי ומהווה השקעה משתלמת.

 

לסיום, יום הולדת ספורטיבי מאפשר לילדים לחוות הצלחות, מאתגר אותם להוציא מעצמם יותר, מלכד, ומעל הכל שומר על אווירה תוססת, מקפיצה וכיפית. ואם אתם עדיין מתלבטים צאו לחצר או לפארק, תראו כמה ילדים נהנים- פשוט לשחק, בחופשיות ובשמחה אמתית.

 

אהבתם את המאמר ? שתפו אותו עם חברים ועזרו להם לבחור...

המלצות אחרונות