יום הולדת ספורט- מגבש, מקורי וחסכוני

יום הולדת ספורט- מגבש, מקורי וחסכוני

מדוע יום הולדת ספורט מהווה הפעלה מדליקה ומטריפה ביותר למימוש? מדוע זהו יום ההולדת שיותר ויותר בוחרים בו כסגנון שיהווה חוויה בלתי נשכחת גם עבור חגיגת יום ההולדת שלהם?
ובכן, כל שנה – ההורים מנסים למצוא פתרון מקורי ליום ההולדת של הילד שלהם.
בשנה מסויימת הם שוכרים מתנפחים, בשנה אחרת הם שוכרים מוזיקאי קריוקי שמפעיל אותם באמצעות שירה ומחיאות כף, בשנה הבאה הם פונים לאסכולה של הפעלות חינוכיות: מדע ותרבות.

במקום לנסות להמציא רעיונות חדשים, ניתן לפתח רעיונות ישנים ולהפוך אותם לאטרקטיביים ביותר!




לשתף את כל הילדים – בנים ובנות

בשונה מימי הולדת ייחודיים לבנים ובנות, כאן ניתן לרכז את כל ילדי הכתה ליום הולדת משותף. אחרי הכל, כל הכתה תמצא את עצמה מתחברת למשחק כדורסל טוב, מירוץ שליחים מאתגר, משחק סימני דרך, ועוד סוגי ספורט ופעילות גופנית. זה מקנה לילדים שלכם אפשרות לחגוג חגיגת יום הולדת מגבשת, תוך הוצאת אנרגיות רבות.


הכנסת ערכי המבוגרים לילדים

כידוע, בדור הילדים הנוכחי – כל ילד רוצה שיהיה לו אייפון, ואם לא אייפון אז סמסונג גלקסי, ואם לא טלפון חכם – אז לדעת לשיר, לנגן או לשחק במשחק מחשב בצורה מרשימה. תרבות ה-"סלפי" וה "אני" פורחת בקרב הילדים. המשמעות היא כי הימים בהם הייתם משחקים תופסת או מחבואים בשכונה, ומכירים איש את רעהו, הולכים וחולפים לנגד עיניכם. זו יכולה להיות הזדמנות שלכם – ההורים להראות לילדים שניתן לחיות בגיבוש, תוך קיום משחקי ספורט ופעילויות משותפות.

 

חגיגת יום הולדת משתלמת ביותר!

היתרון הגדול שבהפעלות ספורט הוא כמובן יחס העלות-תועלת. לא צריך להיות ספורטאי גדול, יוצא נבחרת מקצועית, על מנת לשמש כמפעיל של ילדי הכתה או הגן ביום ההולדת. רוב ההורים העידו כי מדובר במשימה לא קשה כלל ועיקר, ואפילו מהנה. גם אם אינכם סומכים על עצמכם, תמיד תוכלו לשכור מפעילי ספורט, שיתנו לילדים הצצה אל אורח חיים ספורטיבי שהוא, בעצם, החלק המשתלם ביותר בחגיגה!


גם עלות חומרי הגלם, הן מטעמכם והן מטעם המפעילים, אינה כה יקרה כמו בסגנונות הפעלה רבים אחרים. את רובם אין צורך לקנות – אלא להסתפק במה שיש בבית. גם אם תזדקקו לחישוקים, כדורגל או כדורסל חדש, מדובר במוצרים בעלי עלות נמוכה בהשוואה לאביזרי יום הולדת פופולריים כמו מתנפחים וציוד הגברה להשכרה.


כל מה שנותר זה לבקר בדף ההפעלות ספורט לימי הולדת שלנו ולמצוא מפעיל מתאים לאירוע ספורטיבי ומושלם! תהנו :)





אהבתם את המאמר?
נודה אם תעשו לייק ותשתפו את החברים ותעזרו גם להם לארגן יום הולדת לילדים בקלות..

המלצות אחרונות