ימי הולדת כדורגל- לא רק לבנים

ימי הולדת כדורגל- לא רק לבנים

נתחיל עם עובדה: כדורגל נשים זהו אחד מענפי הספורט לנשים הפופולריים ביותר ברחבי העולם, למעשה אף קיימות בו ליגות מקצועניות. לכן אם יש לכם בת שכדורגל הוא בדם שלה, בהחלט ניתן לחגוג יום הולדת כדורגל גם לבנות.

 

למרות שישנם ימי הולדת ולהם קונספט המתאים יותר לבנים בעוד שאחרים לבנות, אנו לא עושים אפליות. לכל ילד וילדה יש נטייה טבעית והעדפות ואם הילדה אוהבת לשחק כדורגל, מי אנו שנאמר לה לא? במאמר הבא אנו נציג בפניכם את כל האפשרויות העומדות לרשותכם כאשר ברצונכם לחגוג יום הולדת כדורגל שהוא הנושא המרכזי שלה, על היתרונות ועוד. אנו בטוחים שעם ההפעלה הנכונה, כולם יתחברו לנושא בקלות, הן הבנים והן הבנות.

ימי הולדת כדורגל לבנות - שינוי בתפיסה

כהורים אתם ודאי שמים לב שבגילאים מסוימים חגיגות יום ההולדת דורשות הפרדה בין בנים לבנות. הדבר נובע מתחומי עניין שונים, לרוב בנים נוטים לכדורגל ובנות לאיפור, אופנה ונסיכות. אולם מה קורה כאשר הנסיכה שלכם פשוט אוהבת כדורגל? מראש אנו לא מזמינים ליום הולדת את בני המין השני, מחשש כי תחומי העניין לא יהיו דומים וכי הבנות לא יפיקו עניין מיום הולדת הסובב סביב תחרות או בעיטה בכדור. אנו כאן כדי לשבור לכם כמה וכמה מיתוסים בנושא, במיוחד כאשר מדובר בכדורגל ובחיבור בין ענף ספורט פופולרי זה לבין המין הנשי.

תתפלאו, יש בנות שאוהבות כדורגל

יש ילדות שגדלות בבית בו ישנו רוב גברי והן חשופות לעולם הכדורגל הרבה יותר מאשר אתם חושבים. הן מבקרות במגרשים, רואות משחקים וכדורגל מהווה את הדרך שלהן להתחבר לשאר בני משפחתן. למרות שכדורגל נחשב למשחק גברי בנות רבות כן אוהבות לשחק בו, במיוחד בגילאים צעירים. אולם בגלל הסטיגמה שכדורגל הוא לגברים בלבד, בנות רבות מפסיקות לשחק את המשחק עם השנים. אולם בפועל נשים יכולות לשחק כדורגל בדיוק כמו גברים וישנן אף שיפיקו הנאה מרובה מכך.

מעוניינים? אלו האפשרויות שלכם

ברוב המקרים כשאנו מתכננים יום הולדת, מומלץ להתייעץ עם הילדים היות ובסופו של יום זו החגיגה שלהם ועליהם להיות כמה שיותר מרוצים. במידה ומדובר בבת אשר ממש רוצה לארגן יום הולדת שהקונספט שלו הוא כדורגל, יש אפשרויות רבות שעומדות לרשותכם, ביניהן: הזמנת מפעילים חיצוניים. היות ומדובר באחד הנושאים הטרנדיים ביותר ישנם מפעילים רבים מהם תוכלו לבחור, לרבות כאלו המציעים הפעלה שמתאימה לכל הכיתה ומשלבת גם את הבנות במשחק. ואם אינכם בטוחים כיצד זה יכול לעבוד, כאן בדיוק באה לידי ביטוי מומחיותם של המפעילים, מה גם שהתפאורה הנכונה והעיצוב יכולים לעשות פלאים.

לא לשכוח, זה רק ספורט

כדורגל הוא ענף ספורטיבי לכל עניין ודבר ולכן ישנם בנים רבים שישמחו לחגוג עם כל הכיתה ולשתף גם את הבנות בעולמם וישנן בנות שישמחו לחגוג יום הולדת ספורטיבי ומאתגר במיוחד. על פי רוב, ימי הולדת מסוג זה כוללים אימון ותרגילים שונים אך אם רוצים לגוון, ניתן לפתוח עמדות שונות המתאימות לכל הילדים כמו למשל עמדת באולינג, מסלולים אתגריים, משחקים שונים וכיוצא בכך ולהפוך את יום ההולדת לכמה שיותר מתאים עבור כל העולמות. בל נשכח שכשם שישנן בנות שאוהבות כדורגל ישנם בנים שלא אוהבים וגם הם צריכים לקבל את המענה המתאים ובסופו של דבר ליהנות.

 

יום הולדת כדורגל זו חוויה מהנה, פעילה ומאתגרת המתאימה גם לבנים וגם לבנות. רוצים לחגוג יום הולדת בסגנון? בפורטל מסיבו.נט תמצאו מגוון גדול של אפשרויות!

המלצות אחרונות