איזור פעילות: כל הארץ
גילאים: 1-3, 4-6
מתנה

מסיבת יום הולדת מוסיקלית לגילאים 1-5, מועבר ע"י מנחה בעלת נסיון  של כעשרים שנה בהפעלות, סדנאות וחוגים של מוסיקה ותנועה להורים, טף וילדים, מראשונות המנחות ברשת dyada.

מנחה במרכזים להורים, מתנ״סים וגני ילדים, יוצרת ומפיקת דיסק שירי הילדים "יד קטנה", זמרת וסופרת לילדים, המופיעה בערוץ "הופ- ילדות ישראלית" ובערוץ  לולי בטלוויזיה, בעלת גישה מיוחדת, חמה ורגישה לגיל הרך.

חגיגת מוסיקה, קצב וריקודים בליווי גיטרה, שירה ומוסיקה ובשילוב כלי נגינה, יצירה, בועות סבון, בובות ואביזרים, המספקים התנסויות מלהיבות.
יום ההולדת שאני מציעה הוא אירוע, המספק מפגש חם וקרוב לבני המשפחה והחברים והזדמנות מצוינת לפעילות משותפת, המעניקה חוויה אדירה להורים ולילדים. הפעלה נעימה, ססגונית ומעשירה, המשאירה זיכרון אהוב ומשמח בקרב החוגגים.

מה כוללת חגיגת יום ההולדת עם מירב והגיטרה ?

עד שכלל הילדים יגיעו, נפעל יחד בפעילות יצירתית הכוללת הדבקות עם מדבקות משגעות והפעלה נפלאה של בועות סבון.
לאחר מכן, נערוך מפגש, המשלב: מוסיקה ותנועה.
שירים אהובים על הילדים בליווי גיטרה.
נגינה עצמאית והתנסות חוויתית בכלים מגוונים.

משחקים עם שלל אביזרים : מקלות מקצב, רשרשנים ופעמונים מיוחדים, חישוקים ומנהרת ג׳ימבורי צבעונית, מצנח וכדור ענק ועוד מגוון הפתעות...
ריקוד וקצב המלווה בשירה ומוסיקה שילדים אוהבים.
דקלומים מחורזים יחד עם בובות כף יד חמודות.
קרנבל יום הולדת וטקס עוגה עם המון קסם ואושר סביב כיסא יום ההולדת המעוטר.

לגילאי 4-5: באפשרותכם לשלב באירוע תיאטרון סיפור יחד עם בובות כף יד, גיטרה ומגוון כלים ואביזרים מאוסף ספרי הילדים שלי : "סוד האגם המלוח", "האריה והשאגה", "עכברון המציל" (בהוצאת "ספרית הפועלים"), ״אבא, אתה עוד אוהב אותי?״ ו״אבא, אפשר לשיר לך שיר״? (בהוצאת טל מאי ידיעות ספרים שאוהבים).
 

בסיום החגיגה, אעניק מתנה אישית ממני לילד/ת השמחה – ספר שלי ודיסק שירי הילדים שלי "יד קטנה".

נתראה בשמחות :)

 

הודעה לספק
*
*
יום הולדת מפלא

יום ההולדת עם מירב והגיטרה היה בול מה שרצינו. חגגנו לבננו אסף בן הארבע יום הולדת ומירב ריתקה אותו ואת חבריו בסיפור נהדר (שלה!) וההפעלות מוסיקליות מקסימות תוך כדי הסיפור. מומלץ ביותר! יום הולדת אינטימי ונעים, שמח ומשמח!!!!

מחבר: נירית 29/07/23
מירב והגיטרה - המלצה חמה

חגגנו יום הולדת 3 לאיתן שלנו, ומירב הפעילה את הילדים בכזה חן וכישרון. הפעלה קלאסית ״של פעם״, פשוטה במובן הטוב של המילה. הילדים השתתפו ונהנו מאוד. ממליצים בחום!

מחבר: אורי 27/06/23
יומולדת למופת

איזה יומולדת נהדר! תודה רבה למירב, שהפעילה לנו עם הגיטרה ועם כל מיני כלים מגניבים ועם קול נפלא יומולדת מקסים לנעם בת השלוש ולכל החברים והחברות שלה כולל ההורים שלהם😍 מומלצת בחום

מחבר: ענת 11/06/23
יומולדת משגע

מירב והגיטרה באה אלינו עם כל הטוב שלה והפעילה יומולדת נהדר, שבו ריתקה את כל הקטנים לפעילות מוסיקלית מקסימה איתה וכל ההורים ובני המשפחה השתתפו גם בשמחה. היה יומולדת שלוש נפלא לעלמה! תודה רבה מכולנו💜

מחבר: רוחמה 11/06/23
יום הולדת משגע

חגגנו יום הולדת נפלא לבני עדן בן השלוש עם מירב והגיטרה, שהייתה קשובה לילדים והעסיקה אותם באופן יוצא מן הכלל. הפעילות הייתה שמחה ומרתקת, מומלצת בחום רב❤️

מחבר: רונית 04/06/23
תודה למירב על חגיגה מושלמת

חגגנו יום הולדת 3 לבן שלי עם כל ילדי הגן. מירב דאגה להכל- הפעילה את הילדים עם יצירות בהתחלה ולאחר מכן היתה פעילות מוזיקלית שכל הילדים השתתפו בה, בהמשך פעילות תנועתית עם מנהרה וחישוקים ולבסוף טקס יום ההולדת עם עוגה. נהננו מאד וילד היום הולדת היה מאושר. ממליצה בחום.

מחבר: נועה 14/05/23
יומולדת משגע

איזה יומולדת משגע עשתה לנו מירב והגיטרה. בננו בן השלוש אביתר חגג 3. הזמנו משפחה וחברים ומירב עשתה לנו הפעלה מגוונת ומקסימה שהתאימה לכל הגילאים (היו מגיל 2 עד 7). כולם שרו וניגנו ויצאו עם הרגשה נהדרת. תודה!!!!

מחבר: נורית 29/04/23
יום הולדת שנתיים מוסיקלי נפלא

חגגנו יום הולדת נהדר לארי בן השנתיים עם כל החברים והמשפחה ביחד עם מירב והגיטרה הקסומה שלה. מירב עם הקול היפהפה עשתה את הכל ברוגע ובאהבה ומילאה את לב המשתתפים בנועם ובשלווה. תודה רבה, חיממת לכולנו את הלבבות!💖💖💖

מחבר: מרינה 09/04/23
חגיגה עם מירב והגיטרה

חגגנו יום הולדת שנתיים עם מירב והגיטרה והיה פשוט מושלם. כולם נהנו לשיר ולשמוח קטנים וגדולים תודה לך מירב על רגעים של כיף

מחבר: הדר 02/04/23
יומולדת נפלא

חגגנו יומולדת 3 נפלא לאלונה. תודה למירב והגיטרה המקסימה, שבזכות ההפעלה הנהדרת והקשובה שלה, האירוע כולו היה נעים ומקסים!

מחבר: מורייה 26/03/23
מירב והגיטרה בחירה נהדרת

אני ממליצה כל כך על מירב והגיטרה הנפלאה, שחיממה לנו את הלבבות ביום הולדת שלוש לבני אלעד. נהנינו כולנו והתרחב ליבנו לראות את הילדים מרותקים, מנגנים ושרים ומשתפים פעולה בהובלה המוצלחת, הרגועה והשמחה של מירב. תודה!!!!

מחבר: עדי 14/03/23
יום הולדת שלוש נפלא עם מירב והגיטרה

מירב והגיטרה חגגה לנו יום הולדת נפלא, רך ונעים, מלא שירים אהובים וכלי נגינה. יובלי שלנו שמחה כל כך ולא חששה בכלל, להבדיל מאירועים אחרים, והכל בזכות הגישה העדינה והמכילה של מירב. היה מרגש ומוצלח. תודה רבה!!!

מחבר: רעות 08/03/23
מירב והגיטרה מומלצת בחום!

הייתה לנו הפעלה מקסימה, מרגשת ומגבשת עם מירב והגיטרה הנהדרת. כל הילדים וגם המבוגרים ניגנו ושרו איתה ביומולדת שנתיים לאדירי. יצאנו מרוצים מאד, אין מספיק מלים להמליץ עליה.

מחבר: שרית 26/02/23
יום הולדת שלוש מדהים

מירב והגיטרה הפעילה לכל המשפחה והחברים שלנו יום הולדת שלוש משגע שכולם השתתפו בו, שרו, ניגנו, רקדו ושמחו, כשבמרכז הייתה רעות שלנו בת השלוש שהשתתפה הכי הרבה. מירב המקסימה מומלצת ממש!!!

מחבר: אביבה 14/02/23
מירב והגיטרה נפלאה

רציתי להמליץ המלצה חמה ביותר על מירב והגיטרה, שעשתה יומולדת 3 מקסים לבת שלי רוני ולכל המשפחה. כולם השתתפו בשמחה והפעילות המשותפת של הגדולים והילדים גיבשה אותנו מאד. נהדרת נהדרת נהדרת!

מחבר: נירית 12/02/23
יומולדת פותח לבבות

מירב והגיטרה חגגה לנו יומולדת מקסים, חם ופותח לבבות של קטנים וגדולים. חגגנו לאנה שלנו בת השנה יומולדת מופלא, משפחתי ומגבש, שלא נשכח. תודה למירב הנהדרת, שהפכה את האירוע למפגש חם, מוסיקלי ומקרב לבבות.

מחבר: מיה 05/02/23
יומולדת שנתיים מקסים

חגגנו יומולדת שנתיים מקסים לבת שלנו, מעיין, עם מירב והגיטרה. מירב הייתה חמה ונהדרת, עשתה לנו יומולדת רגוע ונפלא עם שירים אהובים וכלים צבעוניים, מעיין הייתה מרותקת ושמחה וכמוה גם אנחנו. ממליצים על מירב וקול הזהב שלה בחום, תמשיכי לשמח ילדים והורים ולמלא את הלב שלהם באנרגיות הטובות שלך❤️

מחבר: אביבה 04/02/23
חגיגה מוסיקלית נהדרת עם מירב והגיטרה

מירב והגיטרה עשתה לנו חגיגה מוסיקלית נפלאה! כולנו נהנינו ובראש ובראשונה מילי, ילדת יום ההולדת בת השלוש, ואנחנו, ההורים שלה, שלא יכולנו להיות מרוצים יותר. היא השתתפה בשמחה ובהתלהבות ואיתה כל הילדים. תודה למירב הנהדרת, מומלצת בחום!

מחבר: מאירה 02/02/23
יומולדת שמחמם את הלב

וואו, איזה יומולדת מקסים לתמרי בת השנתיים שלנו, אני עדיין מלאת שמחה וסיפוק מההפעלה הנהדרת שאיחדה את כולם, גדולים וקטנים, בשירי ילדות שחיממו את הלב והעלו חיוך על השפתיים ובנגינה עם כל שפע הכלים הצבעוניים והמלהיבים. מירב היתה מקסימה ושופעת חום ושמחה. בואי אלינו שוב!

מחבר: אורנה 30/01/23
יומולדת מקסים עם מירב והגיטרה

רצינו להמליץ המלצה חמה וענקית על מירב והגיטרה, שעשתה יומולדת מקסים, רגיש ועדין, מוסיקלי ונפלא ללי שלנו בת השלוש. תודה מכל הלב, נמליץ ונעביר הלאה! אל תהססו, הכי חשוב זה לב חם ופתוח, וזה יש למירב בשפע❤️

מחבר: אילנה 23/01/23
יום הולדת 4 מופלא

חגגנו לבתי עמליה יום הולדת 4 עם מירב והגיטרה. עמליה כל כך נהנתה! כולן/ם יצרו יחד בהתחלה ואחר כך ניגנו בכלים השונים, רקדו ושרו, קפצו במצנח ושיחקו במשחק החישוקים ועוד ועוד… יום הולדת אינטראקטיבי מוסיקלי עם הרבה תנועה וכל אחת ואחד מצאו שם את עצמן/ם. ןהעיקר, עמליה השתתפה נפלא. תודה למירב והגיטרה המקסימה שידעה להכיל את כל הילדות/ים!!!!

מחבר: דבורה 23/01/23
יומולדת משגע עם מירב והגיטרה

חגגנו לנעמי בת ה 4 יומולדת משגע עם מירב והגיטרה. רואים שיש לה ניסיון אדיר בעבודה עם ילדים. היא יצרה איתם קשר נהדר, מלא הומור ושמחה והם הלכו אחריה כמו אחרי החלילן מהמלין, עם כל הכלים והמוסיקה ומשחקי התנועה והחישוקים והמנהרה. הילדים היו מרותקים. מומלצת ממש!!!

מחבר: נועה 16/01/23
יומולדת חם ונפלא בחורף

מירב הייתה נהדרת וחיממה לכולם את הלבבות ביום קר וגשום ביומולדת 4 של יואבי. כל ההורים אמרו שטוב שהלבישו את הילדים חם ויצאו למרות הגשם.… החוויה הייתה פשוט נפלאה ומרוממת. תודה רבה!!!

מחבר: יורם 14/01/23
מירב והגיטרה הבחירה הנכונה

אין יותר מה להתלבט- מירב והגיטרה היא הבחירה המעולה ביותר ליומולדת לגילאים הרכים- כל כך נעימה ועדינה וקשובה, יוצרת אינטימיות ושמחה, מלאה באהבה ובמצברוח טוב. היה לנו יומולדת מקסים ליולי בת השנתיים, שהשתתפה ורקדה וניגנה ומחאה כפיים, לא יכולנו להיות גאים ומרוצים יותר. תודה!

מחבר: ציפי 08/01/23
יום הולדת עם מירב והגיטרה

היתה הפעלה מהממת! ילדים בני שנתיים שיתפו פעולה בזכות היכולת של מירב לקרוא את הילדים ולהבין מה מדבר אליהם . היה שמח ומדוייק

מחבר: מור גולדנברג 08/01/23
איזה יום הולדת משובח

כך כך נהנינו עם מירב והגיטרה המקסימה! היא נתנה לנו בדיוק את מה שחלמנו ומה שרצינו שיהיה: מוסיקה ושירים שמחים שכולם מכירים ויכולים להצטרף אליהם ולמחוא כפיים, כלים מתוקים וצבעוניים לילדים, הרבה דמיון ושמחה. שיר בת ה 3 שלנו הייתה ממש מרוצה והשתתפה בכל הפעילויות! תודה רבה למירב, נמליץ עלייך בכל הזדמנות.

מחבר: דבי 02/01/23
יום הולדת נפלא עם מירב והגיטרה

היה לנו יום הולדת פשוט נהדר. מירב באה מוקדם יותר והתחבבה מאד על עדן שלנו בת ה 3, ששיתפה איתה פעולה לאורך כל היום הולדת בתנועות עם המוסיקה, בחלוקת הכלים ועוד, עם המון שירי יום הולדת שמחים שהיא עמדה במרכזם. ההפעלה הייתה חמודה ומתוקה וכל הילדים השתתפו בה וקבלנו מחמאות מקיר לקיר על כמה מוצלח זה היה. ממליצים על מירב בחום!

מחבר: מריאנה 01/01/23
יום הולדת נפלא לעדי

חגגנו יום הולדת לעדי בת ה 3 עם מירב והגיטרה. נהנינו כל כך! עדי התחברה מיד אל מירב, והאישיות החמה והשמחה שלה קלעה בול אל לב כל הילדים וההורים כאחד ויצרה אינטראקציה נפלאה בין כולם. מומלצת בחום!

מחבר: רננה 26/12/22
הפעלה עם מירב המדהימה

היום חגגנו יום הולדת גיל שנה לאריאה שלנו ובחרתי את מירב לאחר חיפוש נרחב פשוט אישה מדהימה !!! עם גישה מיוחדת לילדים לגיל הרך וגם יותר גדולים הילדים כלכך נהנו וגם כל המשפחה. מוסיקת ילדות פשוטה ומשמחת כל אחד. הפעלה בטעם של פעם פשוט אין לי מילים לתאר כמה אני מרוצה הייתה יום הולדת חלום!!!! תודה לך מירב קיבלנו מחמאות בלי סוף. אמליץ עלייך רבות זה בטוח!!

מחבר: גילת 23/12/22
המלצה על מירב

מירב הפעילה את יום ההולדת של בני בן ה4. היה מקסים, מותאם גיל, עדין ושמח מאוד! מומלץ בחום

מחבר: נטלי לגבס 02/12/22
יומולדת מעולה

אני רוצה להמליץ על יומולדת ממש מעולה של מירב והגיטרה- שהפעילה את מתן בן השלוש ואת כל החברים שלו בשמחה, בהתלהבות ובכשרון רב. הילדים נהנו מאד ושיתפו פעולה מהתחלה ועד הסוף. מומלץ בתודה רבה💜

מחבר: רננה 24/11/22
הפעלה נהדרת עם הגיטרה

בחרנו את מירב מכל המפעילים כי היא היחידה שהציגה את עצמה בפשטות ובכנות בלי קונצים ותחפושות. מהיכרותנו עם גלי שלנו בת ה 3, המופנמת והעדינה, זה בדיוק מה שרצתה. וכך אמנם היה: הפעלה מוסיקלית פשוטה ורגועה עם הגיטרה, אך נהדרת ושווה, עשירה בכלים וגם בשירים שכולם מכירים. ממליצים בחום למי שרוצה הפעלה קלאסית אמיתית!

מחבר: יפית 22/11/22
יומולדת מקסים ליולי בת השנה

אני רוצה להמליץ בחום רב על מירב והגיטרה, שיצרה אתנו קשר חם ונהדר וגרמה לנו להרגיש בטוחים בניסיונה עוד לפני שהיומולדת התחיל. היא הייתה מקצועית ומלאת שמחה אמיתית שבה הדביקה את כולנו, מקטן עד גדול. היתה לנו חגיגה נפלאה שתישאר כחלק משמח בלב של כולנו.

מחבר: מריאנה 14/11/22
ימולדת מושלם לעידו

חגגנו עם מירב ימולדת 3 מושללללם לעידו שלנו: בטעם של פעם, שירים ומוסיקה עם הגיטרה, עם פעילה מקסימה ובעלת אישיות מלבבת שמאד מדברת אל הילדים וריככה אפילו את עידו, שמתבייש להשתתף בדרך כלל. למי שרוצה יומולדת נפלא בטעם קלאסי, זו המפעילה. מומלץ בחום ❤️

מחבר: עירית 08/11/22
יומולדת מרגש

מירב היקרה, תודה, תודה, תודה על יומולדת מחמם לב שלא נשכח! רועי בן השנתיים רקד ושר וניגן, ידענו שהוא אוהב מוסיקה אבל כאן היה חיבור מדהים! הוא הרגיש את האהבה והשמחה שלך והשתתף מכל הלב ואיתו כולם! ממליצים בחום 💛

מחבר: אורנית 05/11/22
יומולדת 2 נפלא

אין מלים לתאר כמה אור וחום ושמחה מילאה הנוכחות של מירב ביומולדת של אורי שלנו. זה היה יומולדת בדיוק כמו שחלמנו: מלא מוסיקה נעימה (שאורי כל כך מתחבר אליה), שירים אהובים ומוכרים וכלי נגינה מקסימים. תודה מירב יקרה, נזמין אותך שוב בשנים הבאות להגשים עוד חלומות.

מחבר: אלונה 03/11/22
יומולדת 3 מעולה

אנחנו שייכים למגזר הדתי מסורתי ולא ידענו מה יכול להתאים לנו, עד שמצאנו את מירב והגיטרה: עדינה, צנועה, סבלנית, רכה, כל התכונות שכל כך מדברות לגיל הזה, ונודה על האמת, גם לכולנו. תודה, מירב, על הפעלה מוסיקלית מקסימה בגובה העיניים, שגם הבת שלנו דריה, שיצאה מאושרת לגמרי מהאירוע, וגם אנחנו, לא נשכח.

מחבר: רוויטל 23/10/22
יום הולדת מקסים

נהנינו כל כך מיום ההולדת עם מירב והגיטרה, קטנים וגדולים. מירב הגיעה להוביל את יום ההולדת של בתי נעם בת ה 2, הייתה נהדרת, קשובה, עדינה ומשמחת, ועשתה לנו אירוע חם ונעים שלא נשכח. תודה מכל הלב, מירב המקסימה! חדרת ללב של כולנו. ממליצים באהבה

מחבר: עידית 13/10/22
המלצה חמה על מפעילת יום הולדת מקסים

ממליצה בחום על מירב והגיטרה שעשתה לנו יום הולדת מקסים שכולם נהנו ממנו, ובראשם בתי בת ה 3, נעמה. כל ההורים שאלו אותי אחר כך מאיפה מצאתי את המפעילה הנהדרת הזאת, וממליצה כאן, למי שלא הכיר אותה באופן אישי. אין דברים כאלה.

מחבר: עלית 12/10/22
יומולדת נהדר עם מירב והגיטרה

מירב ריתקה והקסימה את כל הקטנטנים והוריהם ביומולדת שנתיים לבן שלי. הוא הרגיש שמשהו מיוחד קורה, השתתף, רקד, ניגן וצחק. ממליצה מאד על אירוע משמח שללא ספק ייזכר במשפחתנו. רואים שמירב היא בעלת ניסיון רב בהפעלת הקטנטנים ויש לה עדינות משמחת ומיוחדת. מומלץ בחום!

מחבר: רונית 10/10/22
יום הולדת נהדר עם מירב והגיטרה

 מירב ריתקה והקסימה את כל הקטנטנים והוריהם ביומולדת שנתיים לבן שלי. הוא הרגיש שמשהו מיוחד קורה, השתתף, רקד, ניגן וצחק. ממליצה מאד על אירוע משמח שללא ספק ייזכר במשפחתנו. רואים שמירב היא בעלת ניסיון רב בהפעלת הקטנטנים ויש לה עדינות משמחת ומיוחדת. מומלץ בחום!

מחבר: רונית 08/10/22
יומולדת משגע

  איזה יומולדת מקסים! התלבטנו הרבה האם לעשות יומולדת לגיל שנה, האם זה מוקדם מדי? אבל מכיוון שבאו הרבה משפחה וחברים החלטנו בחיוב, והיה אירוע פשוט נפלא! גם הילד היה בעננים ואיתו כולנו. הייתה חגיגה מוסיקלית אמיתית! ממליץ בחום!

מחבר: עמיר 07/10/22
אין על מירב והגיטרה

 ראינו את מירב המון בערוץ הופ, הבת שלי, נועה, כבר ידעה לדקלם אותה בעל פה. כל כך רצינו שהיא תעשה לנו יום הולדת והנה זה הסתדר! יום ההולדת לנועה שלי בת השלוש היה פשוט אגדה. כל כך משמח, מלא מוסיקה ואהבה. ממליצה ממש בחום!!!

מחבר: דקלה 06/10/22
יום הולדת נפלא

חגגנו בשבת האחרונה יום הולדת נהדר לבתי מעיין בת השלוש עם מירב והגיטרה. מעיין היתה מוקסמת וכמוה כל החברים, מן הגיטרה והכלים הצבעוניים, השתתפה, רקדה ושרה.… היא הרגישה שמשהו מיוחד במינו קורה. מירב הדגישה את יום ההולדת שלה, נתנה לה להוביל בתנועות ובכלל, בהתאם לרצון שלה. תודה למירב המקסימה על יום הולדת נפלא ומחמם לב.  

מחבר: טלי 01/10/22
מירב הנהדרת!

חגגנו יומולדת לבני הבכור בן השלוש. היה מקסים! מירב הפעילה חבורה שלמה של בני שנתיים שלוש וריתקה אותם ואת הוריהם בשירים משמחים לכל המשפחה, רשרשנים וכלים ועוד. ממליצה בחום! חוויה שלא נשכח🧡  

מחבר: עמית 28/09/22
מירב המקסימה

מירב מקסימה, נעימה וקשובה, הגיעה כמו משב רוח נעים ורענן וסחפה אחריה את כל הילדים במסיבת יום ההולדת ה-2 של אלמה. כולם השתתפו בחגיגה והחיוך של אלמה לא ירד מהפנים. גם אחותה הגדולה בת ה-4 מיד התחברה לחגיגה ומאז היא מבקשת שוב ושוב לראות את מירב… תודה רבה על יומולדת מקסימה!!  

מחבר: אמא של אלמה 24/09/22
יומולדת מקסימה להדר ולהראל

מירב עשתה לנו מסיבת יומולדת מקסימה. הילדים שהיו בגילאים מגוונים נהנו מאוד וגם המבוגרים, והיו הרבה כי הזמנו משפחה. חוויה נהדרת ממליצה בחום בלי שום ספק! ביג לייק  

מחבר: לירון 23/09/22
מירב המקסימה

מירב מקסימה, נעימה וקשובה, הגיעה כמו משב רוח נעים ורענן וסחפה אחריה את כל הילדים במסיבת יום ההולדת ה-2 של אלמה. כולם השתתפו בחגיגה והחיוך של אלמה לא ירד מהפנים. גם אחותה הגדולה בת ה-4 מיד התחברה לחגיגה ומאז היא מבקשת שוב ושוב לראות את מירב… תודה רבה על יומולדת מקסימה!!

מחבר: אמא של אלמה 21/09/22
אין חגיגה בלי מירב

מירב הקסימה לא רק את הקטנטנים בני השנה, אלא את כל הילדים בכל הגילאים. לא היה בנאדם שלא ניגש והחמיא על התוכן ועל הצורה שבה מירב מעבירה את הפעילות. כל מי שמחפש הפעלה לימי הולדת, אין שום אופציה להתאכזב ממירב. מ ד ה י מ ה ! תודה ענקית

מחבר: שירי 21/09/22
הפעלה מקסימה!

מירב המקסימה הפעילה קבוצה של ילדים בני שנה עד עשר ביום ההולדת של בני שחגג שנתיים. עם קולה הנעים, והגמישות וההקשבה שלה לצרכי הילדים כולנו נהננו קטנים כגדולים. הצלחה גדולה!

מחבר: לימור 21/09/22
המלצה על מירב והגיטרה

מירב הוזמנה אלינו פעמיים באותה השנה! ליום ההולדת של מתן בן הארבע וליום ההולדת של נגה בת השלוש. מירב מוכשרת ונעימה וקשובה לילדים ולתגובותיהם ומתאימה את עצמה לדינמיקת האירוע. כולם כל כך נהנו ולא מפסיקים לדבר על המסיבה. 

מחבר: מאיה 17/09/22
מירב מדהימה

מירב המקסימה, תודה ענקית על ההפעלה המרתקת שעשית ביום ההולדת של ילדתנו בת השנתיים, הילדים התמוגגו מכל רגע, מהשירה הקסומה, מהגיטרה, מהאנרגיות המדהימות שלך ומכל רגע שהפעלת אותם!! עשית לנו את יום ההולדת !  

מחבר: סתיו 17/09/22
ממליצה בחום על מירב המקסימה!

היום ה16.9 ערכנו יום הולדת לבן שלנו בן השנה עם ילדים בכל הגילאים. מירב המהממת פשוט הצליחה לסחוף את כולם איתה בהמון סבלנות ורוך, גם את בילדים הגדולים יותר בני ה3-4 וגם התינוקות הרכים. ההפעלה הייתה מלאה בכל מיני פעילויות מקסימות שהתאימו לקהל, השירים והגיטרה ממש שמחו את כל הילדים. לעומת מפעילים אחרים, מירב התאימה את עצמה לרצונות הילדים והזמנים שלהם. בסוף האירוע גם הביאה מתנה יפה לילדים, דבר שממש ממש לא מובן מאליו. נשמח לתת המלצה ממש חמה על האישה הכך כך מקסימה ומתוקה הזו. פשוט עשתה לנו את היום הולדת ❤️

מחבר: שרון מור 16/09/22
המלצה חמה

חגגנו עם מירב יום הולדת שלוש לבת שלי. כבר בשיחת הטלפון איתה הרגשתי שמדובר באדם שזהו היעוד שלו בחיים! מירב הייתה כל כך נעימה וקשובה לכל הצרכים שלנו. במהלך יום ההולדת היא הצליחה להחזיק 30 ילדים בני שלוש למשך שעתיים שהיו מהופנטים ומאושרים. קיבלנו כל כך הרבה מחמאות מהאורחים. היא גרמה לילדה שלי להיות מאושרת ועד היום היא לא מפסיקה לשאול עליה! אני ממליצה מכל הלב ❤️  

מחבר: עדי 10/09/22
יומולדת אמיתי

משהחלטנו לחגוג יום הולדת לנדב בני בן ה-4 יחד עם כל החברים מהגן, נורא נרתעתי מכל המפעילים אליהם נחשפתי עד היום, הכל נורא רועש, ומלא בפלייבקים, ופלסטיק וחומריות, חיפשתי את המהות, את התוכן, יום הולדת בסגנון של פעם.למזלנו הרב מצאנו את מירב!מירב קיבלה את הילדים עם נעימות של הביטלס ועבודות יצירה, אחכ שלפה את הגיטרה, שרה עם הילדים שירי יום הולדת ושירי ילדים, חילקה כלי נגינה, סיפרה סיפור שכתבה בשיתוף עם הילדים, הכל כל כך נעים ורגוע ובאמת סביב יום ההולדת.נדב היה מאושר עד העננים,באמת שזכינו!מומלץ בחום!!!  

מחבר: עדי 08/09/22
מירב מדהימה, ממליצה בחום

מירב הגיעה כחלק מפעילות שאירגנתי דרך עיריית תל אביב. את ההמלצה קיבלתי מגורמים בעירייה ולא סתם, מירב הייתה פשוט מעולה! היו הרבה ילדים ולא חושבת שראיתי ילד יושב בצד ולא משתתף. כל הילדים קיפצו, רקדו ונגנו בשלל הכלים שמירב הביאה. הייתה הפעלה באמת מדהימה ואין לי ספק שנקרא למירב לשוב אלינו! מירב, תודה רבה רבה!! נהנו מאד!! 

מחבר: דנה 03/09/22
מירב והגיטרה מומלץ!

מירב המדהימה תודה על הפעלה מהממת לתאומים הנסיכים שלי, נריה ואביתר,שחגגו שנתיים. הילדים נהנו מאוד ושיתפו פעולה. ההפעלה ממש מאימה לגיל הילדים שמחו רקדו והכי חשוב נהנו! קיבלנו המון תגובות חיוביות מהאורחים שהילדים נהנו מאוד אז שוב תודה רבה לך את מקסימה! 

מחבר: ליאם 02/09/22
יום הולדת שלוש

מירב הלהיבה קבוצה די גדולה של בני שלוש בשירים והפעלה. היה נהדר!  

מחבר: שרית 02/09/22
נהדר!!

מירב באה להפעיל את היום הולדת של הבן שלנו והיה מקסים!!! הגיעה בזמן, הייתה נעימה והוא מאוד מהר התחבר אליה והשתתף בכל הפעילות!!! תודה רבה לך!! ממליצה בחום!  

מחבר: אילנה 01/09/22
מירה מדהימה!!

מירב המקסימה, תודה ענקית על ההפעלה המרתקת שעשית ביום ההולדת של ילדתנו בת השנתיים, הילדים התמוגגו מכל רגע, מהשירה הקסומה, מהגיטרה, מהאנרגיות המדהימות שלך ומכל רגע שהפעלת אותם!! עשית לנו את יום ההולדת ! 

מחבר: סתיו 31/08/22
יום הולדת 3 לרום

מירב הפעילה את הילדים ביומולדת 3 של בני רום. עשתה זאת בנועם ובחן והצליחה לשמור על הילדים מרוכזים ומרותקים תוך כדי שירה משולבת במשחק וריקוד. היה מקסים!  

מחבר: רונה 30/07/22