איזור פעילות: כל הארץ
גילאים: 7-9, 10-13
  • ראשים רוקדים 0779967923
  • ראשים רוקדים 0779967923
  • ראשים רוקדים 0779967923
  • הפעלה ביום הולדת Play
    הפעלה ביום הולדת
    הפעלה ביום הולדת
  • ראשים רוקדים 0779967923
  • ראשים רוקדים 0779967923
  • ראשים רוקדים 0779967923

אולפן ההקלטות הנייד "ראשים רוקדים" הוא אטרקציה סופר חדישה בתחום האירועים והבידור. פעם ראשונה בישראל, היישר מהוליווד!!!

Dance Heads Recordings®!!! היקף שימוש באולפני בידור ניידים "ראשים רוקדים" הוא עצום, מהבידור לילדים בתקופת החגים עד לאורחי VIP, ליום הולדת, בר\בת מצווה לחתונה או אירוע של חברה בחברה גדולה!

בעת ארגון החגים, חתונה, יום הולדת או כל חגיגה אחרת - חשוב מאוד לשקול את התכנית של הבידור עבור האורחים. האולפן נייד ( ראשים רוקדים ) הוא פיתרון מושלם לאירוח!

אולפן ראשים רוקדים דורש 2 מטרים רבועים. והוא מוכן לארח את האורחים שלכם חצי שעה אחרי הגעה למקום. תאמינו לי, האורחים שלכם תמיד יזכרו את האירוע שלכם עם אטרקציה שלנו!

עכשיו קיימים אמון הצעות בידור לאירועם מליצנים, מופע אש, לאמנים הייחודיים שלה ז'אנר, ואפילו כוכבי פופ - אבל כל אלה מראים לך צופה!

אם אתה מארגן, חתונה, יום הולדת או אירוע חברה ורוצה נתת לאורחים הרגשה של כיף בלתי נשכח, האולפן הנייד שלנו מאפשר לך להשיג את זה! ראשים רוקדים הוא בידור ייחודי המאפשר לערב את המספר המרבי אורחים של האירוע ולהקליט קליפ בכיכובם, ואת היכולת להשאיר את האורחים עם מזכרת דיסק פלטינום,

לפי סטטיסטיקה שלנו השתתפות בהקלטות הוא 80% מכל האורחים, כל קליפ משתתפים מציגים לחברים ומשפחה מ30 עד 40 פעם, שלא נדבר לעלייה הסרטונים האלה לאינטרנט, והזדמנות נהדרת להוספת לוגו ופרטים של האירוע בכל קליפ מוקלט ולהזכיר לאורחים אל חגיגה שלכם בכל צפייה !

האטרקציה ראשים רוקדים זה מילה חדשה בתחום אירועים שמאפשרת להיות בצד שני של מסך ולהיות כוכב, ב2 דקות להפיק קליפ על להיט עולמי ולקבל את כפיים אל להקה שלכם! אתה מחליט אם תהיה - אלביס פרסלי או ריקי מרטין, ביונס או בריטני ספירס אולי תרצה להיות ראפר מגניב מפיז פיז! גם תהליך הצילום עצמו – מצחיק ומרגש, וכל אורחי המסיבה מוזמנים לצפות בו על המסך של האולפן. אז מה שנשאר זה למלות טופס צור קשר או להתקשר אלינו...

הודעה לספק
*
*