root

קונספט חדש נולד לחגיגת ימי הולדת - מסיבו.נט זום

                                                                 

 

הלהיט הבא של ימי ההולדת זומולדת הגיע כפתרון שישמח את ילדי היומולדת שנמצאים יומיום בין אותם 4 קירות, לא יוצאים מהבית בשל המציאות החדשה. כל עולמנו סובב סביבם ומאוד חשוב לנו לשמח אותם ביום הולדתם ובמיוחד בתקופה זו שהם לא רואים את החברים שלהם.

 

אחרי שזיו אלטמן פרסם את הפעלת יום הולדת זום שלו, חשבתי שהדבר שעלי לעשות כעת במציאות החדשה שלנו כדי לשמח את הילדים הוא ליצור אפשרות שכל הורה שמחפש לשמח את הילד/ה שלו ביום הולדת יוכל לעשות זאת עדיין עם המפעיל שהוא אוהב. לכן פניתי למפעילים שנמצאים אצלי באתר מסיבו.נט וגם לאלו שלא על מנת להוציא את המטרה לפועל.

 

הפעם לא מדובר בקונספט נושאי, אלא בקונספט טכנולוגי לגמרי והטמעה של רעיון חגיגה אחר לגמרי, הפתרון היחיד שקיים לחגיגה משותפת עם כל ילדי הכיתה בתקופה שבה אנחנו בשגרת חיים חדשה שאינה כוללת את הטבע, את כל הדברים שהיו קטנים וחשובים ופתאום החלום שלנו הוא לחזור לחיי היום יום כמה שיותר מהר ולחגוג כמו שצריך.
אבל עד שזה יקרה ... 
בעזרת מספר פעולות טכניות והתחברות למערכת ה ZOOM תוכלו להתחבר מרחוק לכל החברים בבת אחת, לצפות ולשמוע אותם ולשמח אותם עם המפעיל/ה שבחרתם. 

 

אם ביטלתם את יום ההולדת שסגרתם לפני חודש, תוכלו עכשיו לשמח את הילדים ביום המיוחד בהפעלה שכל כולה נערכת בשיחת וידאו בה ילדי הכיתה משתתפים ופעילים. בימים אלו, חשוב עוד יותר לחגוג ימי ההולדת לילדים שלנו, כדי לשמח את הילד בתקופה שהיא לא הכי טובה שלהם וגם כי זו סיבה טובה למפגש משותף מרחוק.

 

אז יש כמה דרכים לעשות את זה:

* זומולדת או תוכנה דומה אחרת - הזמנת כל ילדי הכיתה לחגיגה תוך כדי צפיה בהפעלה מקצועית ומרתקת שמנחה אותה מפעיל מקצועי במשך כ -45 דק',עם שירים וטקס העוגה.

* הפעלת / ברכת וואטס אפ וידיאו

* סרטון ברכה מרגש ממפעיל אהוב

 

ישנם מפעילים שכבר מפעילים ימי הולדת מרחוק, חלק מהמפעילים מעבירים את אותה הפעלה בדיוק רק מרחוק עם תלבושת ותפאורה, חלקם בנו תוכנית המיועדת במיוחד להפעלה מרחוק.

שרון מלכה מפעיל בסגנון מברק מזמר המתאים ל 30 דקות הפעלה לגילאי 4-10 דרך וואטס אפ וידיאו עם שירי יום הולדת והפעלות כולל טקס עוגה בהנחייתו. 

במקביל שידור חי ביו טיוב, עם החברים של ילדי היומולדת, שצופים בהפעלה ויכולים לברך תוך כדי שידור.
צריך רק להכין עוגה, שולחן עם חטיפים וקצת בלונים בשביל האווירה כדי שהילד ירגיש יומולדת. 
היום הולדת ניתן בחינם ובאהבה רבה. 

 

וזיו אלטמן, z הפקות ביום הולדת זום מדליקה עם כל החברים לכיתה, מסיבה אינטראקטיבית לגילאי 8 עד 12 הנאה מובטחת במחיר סמלי.
גם איילת הפיה, צ'יקו הקוסם, קלוד הקוסם, שרון מלכה, ל.ע הפקות, פיגוז הפעלות, משחקי המדע ועוד הרבה אחרים ישמחו לחגוג לכם כ 45 דקות של פעילות קסומה ליום הקסום של הילד שלכם.  רק תגידו מי הייתם רוצים שיחגוג לכם.

 

חגיגת זומולדת יכולה להיות שמחה וכייפית, ישנן הפעלות ממש אקטיביות המפעילות בו זמנית את כל המשתתפים.

ויש אפליקציות שנח לחבר אליהן את כל המשתתפים כמו go to meeting ו zoom
רצוי לצפות בפעילות במסך מחשב ולא בסלולרי על מנת שהמשתתפים יכולו לראות מי עוד במסיבה.

הכנסת פועלת כך בימים אלה, וישנה התחברות כמעט יומיומית בין תלמידי בית הספר כדי לשמור על קשר בינהם עם המורה. דבר שנותן פתרון בכל נישות החיים ובעיקר בפן החברתי בימים אלו בכל העולם עם מסיבות און ליין אז למה לא כאן בישראל? העם הכי חם ומחבק ?

 

רוצים מסיבה דיגיטלית? רוצים מסיבת וואטס אפ? או zoom ?

כנסו לאתר מסיבו.נט ושלחו הודעת וואטס ישירות מהאתר למפעיל לגבי יום הולדת בשיחת וידאו.

הסתבכתם? במקרה הגרוע תגיעו אלי :)

 

שרון רביבו ,

054-8155581

Www.mesibonet.co.il
מסיבו.נט אתר הפעלות לילדים 

מאמרים נוספים