ילדי חורף – ימי הולדת גשומים

ילדי חורף – ימי הולדת גשומים

נגמר הקיץ, מתחיל הסתיו וכבר מתחילים להריח את החורף. מתחיל להיות נעים בחוץ ופחות חם ולאלו שחוגגים בסתיו אין שום בעיה לחגוג מבלי להתחשב במזג האוויר. יש באפשרותם לחגוג בבית וגם בחוץ, בגינה או בפארק. לעומתם, ילדי חורף צפויים לחגוג את יום ההולדת במזג אוויר חורפי, אולי אף גשום וסוער. מסיבת יום הולדת ביום חורפי קר וגשום יכולה להיות מסיבה חמימה ונעימה ביותר.

גם אם התחזית ליום שבו אמורה להיערך המסיבה אינה מבשרת על היתכנות גשם- לא רצוי להמר ולא לקחת סיכון ולקיים את המסיבה בתוך מבנה סגור. דחיית מסיבה רק בגלל מזג אוויר עלולה לגרום מפח נפש ואכזבה קשה לכן תכנונה מבעוד מועד בתוך מבנה מכתיב גם את אופייה, גם אם לא בהכרח את תכניה.

 

חשוב ביותר לאפשר למי שחוגג את יום ההולדת לקבוע מה ומי יהיה בה, מה יוגש בה ככיבוד, ובעיקר להעניק לו את התחושה כי מסיבת יום ההולדת היא המסיבה שלו (או שלה) ולכן שמורה ומכובדת הזכות לקבוע את מתכונתה ואת תכניה. 

 

מסיבת יום הולדת ביום חורפי קר  וגשום יכולה להיות מסיבה חמימה ונעימה ביותר.

 

יש מגוון עשיר של תכנים ופעילויות שניתן לקיימם בבית סגור.

 

הואיל וקשה יותר "להשתלט" על קבוצה של ילדים המכונסים בתוך מתחם מצומצם בבית, רצוי לשקול אפשרות קיום המסיבה במקום שנשכר לשם כך, במידת האפשר. ישנם מקומות שניתן להשכיר לצורך המסיבה אשר כוללות כיבוד וכן השכרת שירותי הפעלה, בדר"כ קוסמים או ליצנים. לעיתים יש גם מופעים והצגות .

 

טיפ ממסיבונט: רצוי לערוך מסיבות עם אופי סביב נושא תוכן מסוים (מסיבת קונספט). סביב הנושא הנבחר ניתן לקיים הפעלות שונות, משחקים, מאכלים ועוד.

 

חסרים נושאים? די לגלוש במסיבו.נט במהירות כדי להתוודע אל עשרות נושאים פוטנציאליים אשר ניתן להניח בסבירות קרובה לוודאות כי הילד שלכם ימצא עניין ואף יגלה התלהבות לפחות לגבי אחדים מהם.

 

אם בחרנו לערוך את המסיבה בבית ניתן למשל לערוך מסיבת פיג'מות המתאימה מאין כמוה לחורף.   הפעלות בהם ניתן להפליג לעולם החלומות, בהם מגוון משחקים וחידונים מתאימים, כל המוזמנים לבושים פיג'מות וניתן לקשט את הבית בכלי מיטה שונים או לקיים את המסיבה עצמה בחדר השינה על מנת ליצור אוירה חלומית . ניתן גם להשמיע ברקע שירי לילה-טוב ועוד.

 

הפעלה נוספת מומלצת למסיבות ימי הולדת בחורף: אמן בלונים מופיע ומפעיל את הילדים ביצירת דמויות וחפצים באמצעות בלונים, כאשר בסוף המסיבה כל ילד יוצא עם פרי עבודתו.

 

עוד רעיון מקורי למסיבה הוא הפעלה בה מפיקים ילדי המסיבה סרט שבו מככב מי שיש לו יום הולדת והקרנתו במסיבה.
 

 

מזל טוב ממסיבו.נט !

המלצות אחרונות