הפעלות לימי הולדת

הפעלות ליום הולדת - סוד ההצלחה של המסיבה

הפעלות ליום הולדת - סוד ההצלחה של המסיבה

על אף האופי החופשי, המשוחרר והספונטני של מסיבה – ואולי דווקא בגללם – חשוב ומומלץ לתכנן את מסיבת יום ההולדת, כדי להפוך אותה לחוויה בלתי נשכחת עבור המשתתפים בה. הפעלות ליום הולדת המועבדות על ידי מפעילים מקצועיים, מאומנים ומיומנים בלכידת תשומת הלב של הילדים, הריכוז והקשב שלהם, משדרגות את המסיבה, מעשירות אותה ומעצימות את תחושת החוויה.

כיצד להתכונן ליום ההולדת?

  1. אכן- סוף מעשה במחשבה תחילה, ובהקשר זה- בתכנון מבעוד מועד.  חשוב ומומלץ להתכונן לקראתה כחודש לפני המועד. טווח זמן זה יאפשר לכם לתאם מועד (מבעוד מועד) עם המפעיל או המפעילה שתבחרו. פרק זמן זה מספיק לחשיבה על המוזמנים ליום הולדת.
  2. חשוב לקחת בחשבון את העונה בשנה שבה אמור להיערך האירוע, במיוחד על מנת לשריין מקום מתאים. לדוגמה: אם מסיבת יום ההולדת מתוכנן להיערך בחוץ, ייתכן כי דווקא ביום זה יירד גשם ולא ניתן יהיה לקיים את המסיבה בכלל ואת ההפעלה בפרט. זה לא פרט טכני- זה פרט מהותי!
  3. רצוי לקבוע את המסיבה למועד נוח, לוודא שהוא לא "נופל" על מאורע אחר כל שהוא.
  4. יום ההולדת הוא של הילד או הילדה שלכם. חשוב לתת להם חופש בחירה בסוג ההפעלה הרצויה להם והמועדפת עליהם. אם יש לכם מגבלה תקציבית, שתפו אותם ונסו להגיע להסכמה על הפעלה שניתן לממן אותה במגבלת התקציב.
  5. קיים מבחר עצום של הפעלות – וכאן, באתר, תוכלו להיווכח בכך. ריכזנו עבורכם אטרקציות ושפע הפעלות ליום הולדת מכל הסוגים והקטגוריות:  ליצנים, מספרי סיפורים, קוסמים, מסיבת פיג'מות, תותחי לייזר, משחקי וידאו, מרוץ מכוניות, יום הולדת ברביות, נסיכות ואבירים, פיראטים, פיות, קטיף פרי וירקות,
  6. מומלץ לאפשר לילד לחפש הפעלה באמצעות מנגנון החיפוש המקוון המופיע באתר, לנוחותכם. האפשרות לבחור את אזור ההפעלה, הסוג שלה ואת הגיל שאליו היא מתאימה מקל על החיפוש בכך שהוא מצמצם להיצע המתאים להגדרות החיפוש.
  7. רצוי לבחור סוג הפעלה שעשוי להתאים לרוב המשתפים (קשה לרצות את כולם). התייעצו עם המפעיל, יש לו ניסיון.
  8. יש הפעלות ייעודיות לבנים ולבנות.
  9. כאשר מקיימם יום הולדת בבית או בחצר- ניתן לחסוך סכום לא מבוטל.
  10. תמיד רצוי לשלב גם ברכה אישית מכם, ההורים, לילד. כאשר ישמע את שבחו בפניו ובאוזני חבריו הוא ודאי ירגיש ב... עננים.

הפעלות לימי הולדת על פי גיל הילדים

כאן תוכלו להיעזר בניסיון הרב שצברנו ולמצוא שפע רעיונות להפעלות על פי גיל הילדים. לדוגמה, לילדים בגילאי שנתיים עד חמש מתאימים תיאטרון בובות, קוסם, ליצן, מתנפחים, פיות ונסיכים, פיראטים ואבירים.

הפעלות לימי הולדת לילדים בגילים שש עד 10 יכולות לכלול גם איפור, הפעלה עם בעלי חיים, ימי הולדת במתכונת תכניות פופולאריות בטלוויזיה כגון הישרדות והמרוץ למיליון.

הפעלות מגיל 10 ואילך יכולות להיות מורכבות יותר ולכלול: סדנאות בישול, הפעלות ספא, משחקים בלייזר.

המלצות על מפעילים לימי הולדת

אתם, ההורים, משקיעים סכום לא מבוטל, מה שלא רק מצדיק לבחון היטב את המקצועיות של המפעיל אלא מחייב בחינה כזאת. המפעילים המופיעים באתר הם מפעילים מקצועיים ומנוסים שזכו לחוות דעת מחמיאה ולהמלצות מצוינות על פי דירוג לקוחות שנהנו מההפעלה שלהם.

האווירה במסיבת יום ההולדת אמורה להיות נעימה ונוחה. הילדים מצפים ליהנות. על מנת לאפשר להם זאת חשוב לתכנן את ההפעלה היטב; זכותכם לשאול את המפעיל כל שאלה ולקבל עליה תשובה. חשוב לסכם ולחתום על חוזה לאחר שהכול ברור לכם. בהצלחה!

מאמרים נוספים